ورزش بدنسازی چیست؟ و کاربرد مکمل های بدن سازی

ورزش کردن در این زمان اجازه میدهد که مواد غذایی در سطح سلولی جذب شوند. مکمل های بدنسازی جالبه بدانید غیر ضروری بودن یک آمینو اسید دلیلی بر کم اهمیت بودن آن نیست، بلکه نشان می دهد ترکیباتش درون بافت سلولی بدن یافت می شود.

این برنامه برای ۴ روز طراحی شده است آیا می شود این سیکل را برای یک ماه نیز طراحی کرد و استراحت بین روز های تمرین و شدت حرکات و وزن آنان نیز باید تغییر کند یا نه ممنون می شوم راهنمایی کنید.

زیبایی و تناسب اندام محصول تلاش و تمرینات مستمر و حساب شده و درست است . برخی تمرینات و اشتباهات در بدنسازی می تواند دستیابی به تناسب اندام و عضلانی شدن را به تاخیر انداخته یا حتی نتیجه معکوس داشته باشد .

آدنوزین تری فسفات در ترمیم عضلات نقش بسیار موثری ایفا می کند. خوردن اسموتی فقط باید وقتی باشد که یک تا یک ساعت و نیم به صورت پیوسته ورزش کرده اید البته بهتر است اسموتی را هم خودتان تهیه کنید و کمتر از قند و شکر در آن استفاده نمایید تا نوشیدنی سالم تری باشد .

مکمل های بدنسازی

اسموتی ها سرشار از قند و شکر بوده و همه کالری هایی که در حین ورزش سوزانده اید را بی فایده می کنند .

در حین تمرین قطعا عرق می کنید و عرق کردن باعث از دست رفتن مایعات بدن می شود و این امر می تواند سوخت و ساز را پایین بیاورد .

به عنوان مثال ویتامین E یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که به استحکام سلولها در بدن کمک میکند. هشت عنوان پشت سر هم المپیا او را تبدیل به پدر خوانده بدنسازی در دهه ۸۰ کرد، یک قهرمان پر افتخار که بر یک دهه کامل سلطه پیدا کرد.

تاریخچه بدنسازی : همه چیز از جو ویدر و دیدگاهش مبنی بر تبدیل بدنسازی از یک سرگرمی به یک ورزش واقعی شروع شد. تاریخچه بدنسازی : بدنسازان هزاره جدید با نام “ هیولاهای حجیم “ نیز نام برده میشوند.

این ورزش به همراه تمرین بدنسازی های خود تاریخچه ای قدیمی و کهن دارد که این تاریخچه به اواخر قرن ۱۹ باز می گردد.

تحقیقات نشان داده اند افرادی که به صورت اهسته و پیوسته شدت تمرینات خود را افزایش می دهند به همان نسبت ضربان قلبشان هم افزایش پیدا کرده و متعاقب ان میزان متابولیسم و سوخت ساز بدنشان بالا میرود و در مدت زمان کوتاهتری به تناسب اندام و عضله سازی دست پیدا می کنند .

خرید مکمل بدنسازی

به طور کلی هر ورزشی که انجام می دهید اگر قصد لاغر شدن و تناسب اندام دارید ، باید کالری مصرفی و کالری که در طول ورزش می سوزد را کنترل کنید .

یکی از اشتباهات در بدنسازی این است که برخی بدنسازان هنگام ورزش به نحوه کالری سوزی و میزان آن توجه نمی کنند. فست فود ها به میزان زیادی روغن ، چربی و کالری دارند و مصرف اندک آنها هم کالری زیادی وارد بدن می کند ؛ که البته کالری مفیدی هم نخواهد بود و ورزش و تمرینات را بی ثمر می کنند .

اینکه تصور کنید با هر روز تمرین و روزی چند ساعت زودتر لاغر می شوید یا اینکه به تناسب اندام می رسید کاملا در اشتباهید .

اگر می خواهید نتیجه بهتر و سریعتری بگیرید و زودتر لاغر و عضلانی شوید کالری های مصرفی خود را بشمارید.

اگر تمرین بدنسازی می کنید و به دنبال تناسب اندام هستید ، خوردن انها را به طور کامل کنار بگذارید. اگر تخصص دارید میتوانید برنامه را با توجه به نیاز خودتون شخصی سازی کنید.

اگر نیاز به برنامه تمرین و تغذیه اختصاصی دارید از طریق این لینک سفارش خودتون رو ثبت کنید.

اگر قصد دارید تناسب اندام کار کنید بهتر است باشگاه بروید ؛ البته تمرین کردن در منزل اگر ابزارهای لازم را داشته باشید هم خوب است ، اما عموما تمرین گروهی باعث افزایش انگیزه و جذابیت در تمرینات میشود .

برخی افراد دو ساعت برای باشگاه وقت می گذارند اما به صورت مفید فقط نیم ساعت تمرین دارند که این باعث عقب افتادن از تمرینات و مایوس شدن فرد بعد از یک مدت میشود ، چون دستیابی به نتیجه مطلوب به تاخیر می افتد و شخص انگیزه خود را از دست می دهد و این یکی از اشتباهات در بدنسازی می باشد که علی رغم زمان گذاشتن ، نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.

یکی از دو پروتئینی که در شیر پیدا می شود، پروتئین وی است. وقتی شروع به تمرینات بدنسازی می کنید در ابتدا توسط مربی تمریناتی به شما محول می شود که تا مدتی انجام انها روند رو به رشدتان را حفظ می کند .

اگر کار با دستگاهی را بلد نیستید یا اگرحین تمرین احساس کردید دردهای نامفهوم و افزایشی در عضلات خود حس می کنید با مربی خود حتما مشورت کنید .

بنابراین کار با دستگاهها را حتما یاد بگیرید و در حین تمرین هم از مشورت مربی خود بهره مند شوید. یا نه با همین برنامه میتونم دقیقا مثل باشگاه رفتن عضله سازی کنم .

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>