چالش با COVID-19 می تواند تحول تغییر و بهبود سلامت انسان | نظر

نظر

بدون شک وجود دارد که COVID-19 موضوع تاثیر مخربی بر سلامت انسان در سراسر جهان است.

در حالی که جوامع علمی و پزشکان درگیر در تحقیقات به منظور توسعه یک واکسن برای ویروس و repurposing موجود داروهای ضد ویروسی برای درمان آن, چشم انداز یا در حال حاضر در دسترس نیست.

از آنجا که هیچ راه حل آسان و سریع برای COVID-19 خاص عملی مراحل می توان به صرفه جویی در زندگی و بهبود سلامت. اولین فوری گام برای حفاظت از افراد مسن و هر کسی که با بیماری های زمینه ای.

بعدی طولانی مدت گام این است که به یک تحول و تغییر است که چالش های کنونی ما شیوه زندگی فرآیندهای فکری و عادات و رفتارهای.

شنیدن بیشتر در تنسی صدای: دریافت هفتگی نظر خبرنامه برای روشنگری و تفکر برانگیز ستون.

چگونه به تغییر

به مبارزه در برابر هر گونه بیماری عفونی از جمله coronavirus قوی به طور کلی ایمنی بسیار مفید است. در 50 سال گذشته و یا بیشتر افراد مواجه شده اند ثابت کاهش ایمنی عمومی به مبارزه با به طور منظم عفونت و آلرژی است.

این کاهش عمدتا به دلیل تغییر در شیوه زندگی از نظر عادات غذایی کار سبک ساختارهای اجتماعی و استرس است.

در مجموع این انتخاب شیوه زندگی نه تنها کاهش ایمنی فردی بلکه به علل بسیاری از بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی و فشار خون بالا و کلسترول بالا و دیابت و افسردگی و انواع خاصی از سرطان. مطالعات متعدد به وضوح نشان می دهد که تقریبا 60 درصد از بیماری های مزمن ناشی از منفی عوامل شیوه زندگی و در نتیجه می توان جلوگیری کرد.

نیاز فوری وجود دارد برای به دست آوردن یک زندگی سالم با ایجاد یک تغییر اساسی در عادات فردی و در سیستم ما که ترویج ایمنی بهتر و کاهش شیوع بیماری های مزمن.

یک تغییر اساسی در مصرف مواد غذایی از جمله نسبت بالایی از ویتامین و آنتی اکسیدان میوه ها و سبزیجات و آجیل و غلات است, اولین گام برای بهبود سلامت.

استفاده از مکمل های غذایی و محصولات گیاهی شناخته شده است برای افزایش ایمنی و کاهش التهاب. ویتامین های C و D و اکیناسه باید توانایی برای بهبود سیستم ایمنی بدن. کورکومین و کوئرستین هر دو کاهش التهاب و آنها را به فعالیت های ضد ویروس.

کاهش و یا حذف دخانیات و مواد دیگر است که نه تنها افزایش شدت بیماری های مزمن بلکه سازش ایمنی است که به شدت توصیه می شود. اگر هیچ داده های بالینی در دسترس و در عین حال افراد سیگاری احتمال بیشتری برای توسعه بیماری شدید با COVID-19 نسبت به افراد غیر سیگاری است.

ورزش قدم زدن/راه رفتن, در حال اجرا, خنده, یوگا, مدیتیشن, خانواده, زمان, آگاهانه غذا خوردن سالم و خواب با کیفیت شناخته شده برای وادار ایمنی و کاهش استرس است.

آن را آسان به دنبال یک شیوه زندگی سالم به عنوان آن نیاز به انضباط و وقت و تعهد و بار مالی و همچنین حمایت خانواده و دوستان و جوامع است. اما بر اساس شغل فرد شرایط اقتصادی و اجتماعی و ارزش های خانواده و انگیزه مردم می توانند خود به خود تعادل در ساخت این تغییرات گام به گام در شیوه زندگی خود را.

تعهد به این تغییرات فقط یک شروع است.

قوام با این تعهدات حتی در یک مقیاس کوچک است که دستور العمل برنده. اگر چه این تغییرات ممکن است سال های بسیاری برای نشان دادن نتایج مثبت آن مهم است برای شروع در حال حاضر به یک نسل تاثیر بر سلامت انسان.

تا زمانی که ما این تغییرات و به دست آوردن عادات جدید, این مهم است به دنبال دستورالعمل کلی از شستن مکرر دست ها, اجتماعی, فاصله, پوشیدن ماسک در مکان های عمومی و اجتناب از مجامع عمومی.

Santosh Kumar, دکترا, استاد علوم دارویی و دستیار دین در دانشکده داروسازی در دانشگاه تنسی مرکز علوم بهداشت. آزمایشگاه خود را با این نسخهها کار بر ایدز و سوء مصرف مواد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>