در اینجا هفت راهنمایی برای تازه کردن روال تناسب اندام خود در این بهار

اجتماعی فاصله و خود قرنطینه بخشی از واقعیت فعلی ما این است که زمان زیادی برای بازخوانی تناسب اندام و رژیم درمانی.

این که آیا شما یک قلب علاقه مندان به یوگا جانباز یا مبتدی به ورزش در اینجا برخی از ایده ها برای jumpstart تمرینات خود را و ارتقاء سلامت خود را.

خارج

با درجه حرارت گرم کردن و روز دیگر تغییر دهید تا فعالیت های خود را و لذت بردن از خارج از منزل. پیاده روی, در حال اجرا, دوچرخه سواری, اسکیت, — وجود دارد هیچ کمبود فعالیت در فضای باز.

قطار برای یک مسابقه

این که آیا شما فقط از شروع به اجرا یا برنامه ریزی برای آموزش برای یک مسابقه از یک 5K به یک ماراتن این زمان ایده آل برای شروع. در هر زمان شما متعهد به کار کردن است اما وجود دارد بسیاری از قدرت پردازش از بهار است که در حال اجرا لذت بخش تر و آسان تر به چوب با. قبل از قرار دادن در کفش خود را و رفتن به مطمئن شوید که شما مناسب دنده.

فراموش HIIT

HIIT کوتاه برای آموزش فاصله با شدت بالا یک تکنیک است که در آن شما به تمام کردن 100% تلاش طریق سریع و شدید انفجار از ورزش و پس از بهبودی کوتاه دوره. HIIT می شود ضربان قلب خود را و می سوزاند چربی بیشتر در زمان کمتر.

با توجه به مطالعات انجام شده وجود دارد بسیاری از مزایای این نوع آموزش از جمله افزایش ظرفیت هوازی و استقامت عضله سازی و از دست دادن چربی. همچنین با توجه به مقدار کوتاه از زمان آن طول می کشد آن را مناسب برای کسانی که با برنامه پر مشغله. که می شود گفت شما لازم نیست برای انجام تمرینات HIIT هر روز فقط سه تا چهار روز در هفته می تواند موثر باشد برای اکثر مردم است.

سعی کنید یوگا ترمیمی

اگر شما تا کنون انجام یک Instagram جستجو برای یوگا, شما به احتمال زیاد برای پیدا کردن مردم در برگزاری برخی از غیر معمول ترین و چالش برانگیز به شمار اکثر مردم احتمالا هرگز برای رسیدن به.

در نظر گرفتن چک کردن ترمیمی کلاس یوگا برای آرام کردن ذهن و بدن خود را از طریق منفعل کشش. در برخی ترمیمی کلاس های شما ممکن است حرکت نمی کند تمام است که بسیار آن را بیشتر مورد تمرکز در چند حالت در طی یک ساعت و جنبش از طریق حواس.

با برنامه پر مشغله و زندگی — حتی در حالی که ماندن امن تر در این کلاس ممکن است فقط آنچه شما نیاز دارید در پایان روز خود را.

Pilates Anytime

اگر شما کشیده برای زمان بین کار و خانواده سعی کنید دانلود Pilates Anytime, برنامه برای کمتر از 20 دلار در ماه و تمرین در هر زمان خود را برنامه اجازه می دهد تا.

با یک لیست جامع از کلاس برای هر تناسب اندام و شدت سطح چیزی برای همه وجود دارد. این برنامه ارائه می دهد همه چیز را از حصیر پیلاتیز به تجهیزات مبتنی بر کلاس های مانند اصلاح طلبان و صندلی. جزئیات: pilatesanytime.com

کاهش قند

شانس هستند که شما شنیده ام در مورد اثرات منفی قند در بدن است. نه تنها بیش از حد قند مصرف منجر به افزایش وزن و خطر ابتلا به بیماری های قلبی مطالعات نشان می دهد می تواند منجر به یک میزبان از دیگر مشکلات سلامتی در دراز مدت. شرکت هایی مانند Bougie Bakes ارائه آلی, gluten-free, لبنی, قند, رایگان و غیر GMO کوکی, کیک های شکلاتی و scones ساخته شده است در دسته های کوچک. با استفاده از با کیفیت بالا و مواد تنقلات به معنای کوچک به اندازه کافی برای برآورده دندان شیرین بدون رفتن دریا. جزئیات: bougiebakes.com

CBD برای تسکین درد

بدون توجه به آنچه شما تناسب اندام, رژیم, شما می خواهید برای چک کردن عضله, MX پیشگیرانه مسکن درد است که نه تنها مانع هر گونه ناراحتی در بدن پس از یک تمرین شدید یا طولانی روز در رفتن اما همچنین فعال شدن بدن و باعث می شود مطمئن شوید که به ضربه درد دور طولانی قبل از شما ، بازگرداندن CBD کننده ($44) اهداف درد و التهاب. غیر چرب و در عین حال مرطوب کننده آن را نیز مناسب برای درمان تاول بریدگی های جزئی و خراشها در حالی که دفع عفونت. جزئیات: musclemx.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>